Dienstag, 18. April 2017

Ben Stokes hovorí,, budem asi nikdy hrať takhle opäť 'po omráčení 258

24-ročný proste brutálne juhoafrický bowling útok, štrajkujúci 30 štvorky a 11 šestiek - posledne menovaného najviac anglickým pálkar v testovacom smien - ako Alastair Cook strana zverejnila 629 pre šesť deklarovaný na druhý deň druhý test.

Stokes rozdelil svetový rekord šiestej bránky partnerstvo 399 s Jonny Bairstow, ktorý sám z svojej prvý test storočia bodovania neporazený 150, a vyhlasoval, že bránka s loptou ako hostitelia dosiahol 141 pre dve osoby na pne v celkovom stave shock.England centurion Jonny Bairstow danom okamihu v slnku kolegami superhrdina | Ali Martin Viac

"Už asi nikdy hrať takto nikdy v živote," povedal Stokes. "Ale ja to urobil raz, t akže aspoň môžem povedať, že.Snažil som sa zasiahnuť čo najviac hranice, ako som mohol, pretože to bolo príliš horúco na beh.

"Nebol som na mysli pamiatok, keď som išiel ďalej. Je to klišé, ale radšej by som sa zapojiť do víťazného tímu, než majú dobré postavy. To nie je naozaj potopená v doteraz. Tam vonku emócie boli spustené vysoko a tam bolo celkom veľa adrenalínu, ale v túto chvíľu som celkom unavený.To nebolo všetko ponoril, ale zatiaľ isté vôľa za pár dní času "Facebook Twitter Pinterest Video :. Juhoafrický Dean Elgar chvália Ben Stokes

Stokes určite vyletela z pascí prvá vec, obnovenie na 74 nie von, s Anglickom 317 pre päť, a vyžadujú len 12 dodávky dosiahnuť jeho tretí test set v záplave hranice.

jeho celkom 130 beží v prvom rokovaní bola tiež najviac skóroval . pálkar pred obedom v testovacom zápase - prekonal Les Ames je 123 proti Južnej Afrike v roku 1935 - rovnako ako o n a Bairstow pridal 196 v priestore 25 do ďalšieho obdobia pred prestávkou, ďalšie England záznam

Stokes povedal: " Cook mi povedal, aby si sám seba v na začiatku dňa, ale len som si myslel, že bolo dosť gule hádzať ruky prejsť.Nechcel som, aby sa poflakovať a drgať na 100, pretože by som bol trochu naštvaný, keď som vzal ďalšiu sebeckú cestu ako sa tam dostať.

"Ten, kto sa odváži je pravdepodobne najlepší spôsob, ako Opíš to. Keď som sa pozrel na palube, mali sme veľa behy a ja myslel, že sme boli v dobrej pozícii tak ako tak.Tak som sa snažil, aby náhodou ma za ruku, pretože som myslel, že mi slogging jednu do vzduchu neuškodí moc "Od Iana Botham Ben Stokes: šesť najničivejšie Anglicku smena |. Mike Selvey Viac

Po obede, pár orať na najrýchlejší niekedy 300-run partnerstvo v 46,4 do ďalšieho obdobia, s Stokes je 250 - vychovaný s jeho predposlednou šesť zašiel hlboko štvorcovú nohu - tiež najrýchlejší zo všetok čas, pochádzajúce z 196 guličiek.

Bairstow bolo viac, merané na druhom konci, vychovávajú svoje prvý test set od 161 guľôčok za emocionálne oslave dva dni z 18. výročie smrti svojho otca , bývalý Yorkshire a Anglicka kriketová brankár David Bairstow

. povedal: "Je to asi to najlepší deň môjho života, som počítať.Moja mamička bola tam v jednom z boxov, moja sestra rovnako, je to zvláštny deň pre celú rodinu. - tu i tam hore

"Bolo tam veľa vecí, budovanie cez posledný pár rokov, môj dedo pomíňa vlani a otec, je to výročie [smrťou], ktoré prichádzajú rovnako, takže som veľmi potešená, že je zlé v tomto novoročnom teste zápas v takej kultovej miesta konania. "

Stokes, ktorý znie: "Ľudia nebudú hovoriť o Jonnyho klepanie, ale spôsob, akým hral svoju prirodzenú zápas bol úžasný. Jonny pracoval naozaj tvrdo na tom, ako hrať rýchly bowling.Ja bzučanie za ne ho. "

Stokes, ktorý bol nakoniec dôjdu prostredníctvom priameho zásahu z AB de Villiers, zotavuje zo svojho poklesu v polovici dňa, bol tiež s potešením priniesť trochu fandiť tým . ovplyvnená vo svojom rodnom meste Cockermouth v grófstve Cumbria v nadväznosti na nedávne záplavy v oblasti

a dodal: "Cockermouth prešiel tento trikrát alebo štyrikrát dnes. Vyrastal som tam ako dieťa, som išiel do školy, strávil veľa času a ešte stále naozaj dobré kamarátmi tam. Oni prechádzajú naozaj veľký prestavať fáze po celom meste, takže je príjemné vedieť, že som bol schopný dať pár úsmevov na niektorých tvárach, ktorí zrejme mali tvrdšie čas, než to, čo som tu. "


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen